marketingová kampaň

Aquatherm Praha 2022

0

Vstupenek

0

Návštěvníků webu

0

Zobrazení reklamy

O projektu

Veletrh Aquatherm Praha je nejvýznamnějším veletrhem oboru v oblasti vytápění, klimatizace, ventilace, vodoinstalace a obnovitelných zdrojů energie ve střední Evropě. Tento mezinárodní veletrh je jedním z největších svého druhu v této části světa a je každoročně navštěvován tisíci návštěvníků z celého světa. Veletrh Aquatherm Praha se koná v areálu Výstaviště Praha v blízkosti historického centra města.

Na veletrhu se představuje široká škála produktů a služeb, od vytápění a klimatizace, přes instalace vody a plynové techniky, až po obnovitelné zdroje energie. Návštěvníci mají možnost se seznámit s nejnovějšími technologiemi a trendy v oboru, získat informace od vystavovatelů a navázat obchodní kontakty s firmami z celého světa. Veletrh nabízí také přednášky a semináře s předními odborníky v oblasti, kteří prezentují nejnovější poznatky a trendy v oboru. Veletrh Aquatherm Praha je tedy ideálním místem pro všechny, kteří se zajímají o moderní technologie a inovace v oblasti vytápění, klimatizace, ventilace, vodoinstalace a obnovitelných zdrojů energie.

Služby Appli

Sociální sítě

Webové stránky

PPC reklama

Online kampaň

Náš tým měl za úkol připravit marketingovou online kampaň, která měla za cíl získat co nejvíce registrací vstupenek na nadcházející veletrh. Hlavním výzvou však bylo přivést na veletrh tisíce návštěvníků, kteří se v důsledku pandemie Covid-19 mohli obávat účasti na velkých akcích. Proto jsme museli vytvořit strategii, která nejen přiláká návštěvníky, ale také jim zajistí bezpečnost a pohodlí při účasti na veletrhu.

Naše kampaň byla zaměřena na digitální marketing, využili jsme různé online kanály, jako jsou sociální sítě, e-maily, PPC reklamy a SEO optimalizaci webových stránek. 

Služby Appli

Sociální sítě

Webové stránky

PPC reklama

Výsledek kampaně

Výsledky naší marketingové kampaně na přilákání návštěvníků na veletrh byly velmi úspěšné. Díky našim aktivitám jsme dosáhli vysokého počtu registrací vstupenek na veletrh. A přivedli tisíce návštěvníků i přesto, že se jednalo o období po pandemii Covid-19.

Sociální sítě

0

Zobrazení

0

Prokliků

Web

0

Návštěvníků webu

0

Vstupenek

Vyhledavače

0

Zobrazení

0

Prokliků

Videoreklama

0

Zobrazení

0

Prokliků